środa, 29 sierpnia 2012

Oleje musztardowe - różnica

Ostatnio miałam okazję testować oleje musztardowe dwóch różnych producentów - Dabur i KTC.
Pomimo tego, że na obu widnieje niemal identyczny opis produktu i skład (czysty olej z gorczycy) to jednak wrażenie przy ich używaniu jest zupełnie inne.

1) KTC
250 ml. Cena 12 PLN

  • Zapach: brak
  • Mrowienie na skórze (wskazane): brak

2)Dabur

475 ml. Cena 29 PLN

  • Zapach: intensywny, musztardowy
  • Mrowienie na skórze (wskazane): tak, szczególnie przy masażu

Moim pierwszym olejem był ten z Dabur i kupując kolejny, innej firmy, myślałam, że wiem czego się spodziewać. Niestety, olej z KTC wydawał mi się wyjałowiony ze swoich dobroczynnych właściwości. 

Z KTC miałam dotychczasowo jeszcze olej kokosowy i palmowy, które niestety nie wzbudziły mojego zachwytu. Przy następnych zakupach będę unikała produktów z tej marki.

2 komentarze:

  1. Witam gdzie kupiłaś olej musztardowy z dabr bo na helfy nie ma :(

    OdpowiedzUsuń