piątek, 27 lipca 2012

Babeczki mocno czekoladowo-malinowe

Dostałam świetny przepis na super deser, który lekko podrasowałam pod swój gust kulinarny. Wykonanie banalnie proste a przyjemność nieziemska.



Składniki:
  • 1,5 tabliczki gorzkiej czekolady (ja wybrałam 70% z lidla)
  • pół szklanki zmiksowanych malin
  • dwie łyżki masła
  • łyżka rumu - przyznaję, że wlałam więcej :)
  • 2 jajka
  • 10 lisków mięty
  • łyżka cukru

  1. Czekoladę rozpuścić w kąpieli wodnej z masłem i cukrem. 
  2. Maliny i mięte zmiksować
  3. Wszystkie składniki wymieszać (jajka wbić całe do masy)
  4. Masę przelać do foremek i włożyć do piekarnika ustawionego na 180 stopni na pół godziny
  5. Foremki wyjąć, a po ostygnięciu włożyć do lodówki - ja w międzyczasie wzięłam dwie porcje do kawy :) 
  6. Po ok 2 godzinach można podawać z lodami, bitą śmietaną bądź solo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz