poniedziałek, 9 lipca 2012

Sałata z perliczką i suszonymi pomidorami

Każdego ranka przygotowuję obiad do pracy. Potrawę zazwyczaj wymyślam rano - sprawdzam co mam w lodówce i staram się skomponować coś zjadliwego. Dzisiaj miałam mięso z rosołu.


Sałata z perliczką i suszonymi pomidorami
  • Kawałki ugotowanej perliczki (równie dobrze kurczaka)
  • Mała sałata
  • Suszone pomidory
  • Sezam

Wyłożyłam pojemniczek sałatą


Kawałki perliczki wrzuciłam na patelnię razem z sezamem, suszonymi pomidorami i oliwą, w której były zamoczone. Smażyłam wszystko przez 10 minut. Następnie przerzuciłam do miseczki.





 Cała operacja zajęła 15 minut. Jedynym wysiłkiem z mojej strony było podarcie sałaty i przerzucanie potraw z jednego naczynia do drugiego :)

W trakcie konsumowania mojej potrawy w pracy zostałam ograbiona z kilku kawałków perliczki. Niespodziewanemu konsumentowi bardzo posmakowała moja potraw i spytał się gdzie można dostać taką perliczkę :)
  

1 komentarz: